kraaadziej blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 8.2004

2 komentarzy

” Z przeszłoscia nalezy sie rozstac nie dlatego, ze byla zla, lecz dlatego ze jest martwa… ”

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pamietaj dałnie zachlany, pamietaj …

Brak komentarzy

ZA ROK WAKACJE BĘDĄ ZNÓW ! ! ! !

ale juz nie takie same…

kurwa mac ja chce tam wracac !

SZKOŁA: ludzie ludziom zgotowali ten los…

Kocham…Was…

6 komentarzy

” Chcę przy Tobie umierać i rodzić się.
Chociaż czasem mnie ranisz,
to i tak wybaczam Ci.

Chce tu zostac i zawsze z Toba być, nawet kiedy bedzie źle.
Chce tu zostac bo bez Ciebie to nie mam sily, by dalej zyc… „

Brak komentarzy

buuu… jest mi buuu!

Bubu nie smutaj sie…

ale ja tak nie moge…

bu….

;(


  • RSS