kraaadziej blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2004

3 komentarzy

nie jade.
nienawidze moich starych.
tęsknie.

***
Pokemony – syskiego najlepsego :-)

pHi :-)

1 komentarz

Jade!! jAde!! jaDe!! jadE!! JADE!! JADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ale niestety będę musiała wrócić… :(
przeżyje :-)

AjĆ…

5 komentarzy

-MAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO kochasz mnie?????? (nic nie chciałam… :p )
-musze sie zastanowić…!

i jak tu mam sie czuć kochana w tym domu :|

ajććććććććććććć nikt mnie nie kocha!!!!!

25.09.2004r.


równo dwa miesiace temu ktos zapraszal mnie nad Liwiec. Ktoś na mnie czekał :D ale sie nie doczekał… hehe Kocham Liwiec!

24.09.2004r.


równo dwa miesiące temu szłyśmy nad Liwiec aby opalić tam ta ra ram tam tam (oklaski i famfary:) flage. O co chodzi to tylko ja Agata i Ania wiemy. Ojć i była taka ładna pogoda ;-) hehe Kocham Liwiec.

23.09.2004r.


równo dwa miesiące temu Power Gel czekał na mnie na boisku…

buahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
buahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
buahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
buahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
buahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha
buahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha

:-)

Brak komentarzy

„Na dobranoc dla Misia buziaczek w pysia, śpij słodko moja maskotko -1000 pieszczotek przesyla Twój Kotek”
:-)

1 komentarz

Bo to nie jest tak. Nie jest tak jak myślisz. A zresztą nic nie wiesz, więc o tym sądzić nic nie możesz. Nikt nie wie i tak chyba powinno zostać. Wydaje mi sie, że jestem silna i poradze sobie z tym sama, nie potrzebuje jak na razie nikogo. Zresztą nikt nie potrafilby mi pomóc. Choćby i nawet bardzo chciał.
Poradze sobie, i pomoze mi w tym tylko jedna rzecz.

1 komentarz

i o co ci chodzi głupia, pieprznięta idiotko!?!?!

Brak komentarzy

To przecież przeszłość, a dalej we mnie drzemie…- tylko wspomnienie…

Tylu ludzi już zraniłam,
Tylu ludzi opuściłam,
Jeszcze więcej mnie tez zrani,
Opuści mnie tez tak.

Jesteś gdzieś tam daleko,
Myślisz o mnie – zdarza się
Lecz wybrałam inn± drogę,
Bolało nie mniej mnie.

Boże nie wiem, czego szukam,
Pomóż mi to znaleźć,
Włóczę się jak pies,
Niby dobrze, ale nie jest wcale, tak
Jak myślisz.
Boje się, ze niepotrzebnie…

Wierze w miłość – nie przestanę,
Powiedz słowo, że Ty nie,
Wsiądę w pociąg i odjadę,
Szukać drogi swej.

Boże nie wiem, czego szukam,
Pomóż mi to znaleźć,
Włóczę się jak pies,
Niby dobrze, ale nie jest wcale, tak
Jak myślisz.
Boje się, ze niepotrzebnie…

Jeśli jednak nie zawiedziesz,
Z łez ulejesz wiarę w to,
Że oddychasz, bo i ja oddycham,
Nie ucieknę stąd,
Wtulę twarz i zamknę oczy,
Nie ucieknę stąd, nie ucieknę stąd…

phi ;-) kiedy bedą następne wakacje? za rok!! juz niecaly ;] juz nie moge sie doczekac ;] będą jeszcze bardziej zajebistrze od tych co byly ;] jesli w ogóle tak sie da. Zawsze sie da, chyba. Musze je tylko dobrze zaplanowac ;) hehe,bo te byly super miesiac na wiEsi ;] a potem dwa tyg. z Martą w Sarnówku ;], było zajebiście!!! szczególnie noce na zielonych ławeczkach, pod gwiazdami :) buehehehehe :] i brechty z „przedsionka” no i oczywiscie nasz Pan Mietek kochany ;) który nas ślicznie nazwał i kazał nam czyścić pomost :D buahahahahhahaha ;]

Pomperap? ;]
PoMpErAp!!!
Move your body :D

„mówią na mnie kochas zawsze sam na sam, jednak tak na prawde inne imie mam, robie to co lubie i nie bede kryc, tam gdzie nie ma kobiet, nie ma po co życ”
buehehehehehehehhe :)

nie ma to jak miec zakochaną młodszą siostre :):)

i nie ma to jak bliski kontakt z drzwiami w naszej szkole :) buahahahahahhahahaha
pozdro :) buehehehe

Brak komentarzy

:-)

ah, bo wreszcie wszystko sie układa :-)

kocham disco polo :]

powaznie :]

1 komentarz

„Kolejna łza, kolejna łza za Tobą, płacze za Tobą …”

……………………………………………………………………..

kino.reklama czegos.nie pamietam.cisza na calej sali.
Żana: (z pewnym oburzeniem)A wiesz ze sportowcy nie moga pić coli!!?!!
Ja: no wiem, i piwa tez nie mogą!!(stanowczo)
Żana: a wódki to oni juz w ogóle nie mogą pić!!!

Brak komentarzy

” zmienił mnie czas… zmieniły mnie łzy…”

Brak komentarzy

” Nienawiść szkodzi, miłość leczy.
Nienawiść jest wyrachowana, miłość bezinteresowna.
Nienawiśc okrada, miłość obdarowuje „

Brak komentarzy

Każda przeżyta chwila ma swoje znaczenie, bo bez niej nie bylibyśmy tym, czym jesteśmy…


  • RSS