kraaadziej blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 7.2005

2 komentarzy

buahahahahahahahahhahahahahaahahahahaha :D
pierwsza kłotnia z Agata od dłuuuuuższego czasu (?): juz koncówka:
A: dobra, ok, jak chcesz moze tak byc, w końcu jutro wyjeżdzasz!
O: czy Ty musisz być taka głupia???
brecht, no i ulga biednej Ani :))

wieczór.
A: a Agata ma cellulitis!!!
M: i co z tego?? po ciemku i tak nie widac!
buahahahahahahahhahahahahah :D

lepszy gagus w garsci niz bezubik na dachu :) buahahahahahaha ach ta twórczość Any :D

-on jest jak mustang!! -nieokiełznany :)

„nie będę po Tobie płakała, będę wino piła, chłopakom dawała…”
buahahahahahhahaha

„KOBIETO KOCHANA!!!!!!!!”
buahahahahahahahahhahahahahaahahahahaha :D

1 komentarz

buahahahahahhahahahahahahaha
dwoi mi się oj dwoi :)
a ostatnio to i nawet sie strasznie jasno w nocy zrobilo :)
hehehehe o maa… jakie akcje…
Marta!! ja Ci musze wszystko opowiedziec!!! życia nam nie starczy na ploty… no ale… poradzimy sobie :)) my sobie nie poradzimy?? hehe jak ostatnio z Żabą opyrtolilysmy dużą i małą hawajską i zapiekanki, no to my nie damy?? hehehe udane jestesmy i juz :)
a od coli to mi sie w głowie pie*doli :)
buahahahahhahahahaha
dobra kończe bo mi znowu odbija :)
—> achh to słońce :)

6 komentarzy

hy hy a ja sobie siedze na działeczce i jest fajnie —> musiałam Wam to powiedziec :) hehe no to pozdro, bo minuty lecą, a za czas sie płaci!! ooooo :D lol :) buehehehehheeheh dobra sopadam, bo mi odbija.

to słońce na mnie źle działa :D
buahahahhahahahahahahaha
pozdro 4 @ll ziomson :*


  • RSS